DORADZTWO

SZKOLENIA

WARSZTATY

DORADZTWO I WDROŻENIA ZARZĄDCZE Z ZAKRESU:

  • Usprawnienie i reorganizacja systemów zarządzania sprzedażą i utrzymania klienta
  • Doskonalenie wewnętrznych procesów biznesowych
  • Budowanie i wdrożenie strategii sprzedaży
  • Wsparcie operacyjnie klientów we wdrażaniu informatycznych systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP/CRM)
  • Efektywność programów szkoleniowych podnoszących kompetencje biznesowe

SZKOLENIA I WARSZTATY

  • Organizacja i zarządzanie systemem sprzedaży
  • Tworzenie/przegląd strategii sprzedaży
  • Tworzenie/przegląd koncepcji i modelu biznesowego
  • Budowanie zespołu

CO ZYSKASZ?

  • Wzrost efektywności sprzedaży
  • Zmniejszenie zaangażowania sprzedawców w „chybione” szanse
  • Realne prognozowanie wyników sprzedaży
  • Skuteczne planowanie aktywności sprzedażowych

poznasz

  • Jakie cechy określają właściwe planowanie sprzedaży
  • Jak obliczyć właściwą wielkość szans sprzedażowych
  • Jak zarządzać planowaną sprzedażą
  • Jakie praktyki utrudniają skuteczną sprzedaż
  • Jakie są krytyczne elementy procesu sprzedaży

dowiesz się

  • Dlaczego prognozy sprzedaży są z natury niedokładne
  • Dlaczego budowanie prognoz na planowanej sprzedaży jest często złą praktyką
  • Jak korzystać z procesu prognozowania jako elementu poprawy wyników sprzedaży
  • Która z możliwych metod prognozowania jest najlepsza dla Twojego działu sprzedaży